Για την Ελλάδα, τα έξοδα αποστολής με αντικαταβολή είναι 5 ευρώ.
Αν εξοφλήσετε την παραγγελία σας με κάρτα ή τραπεζική κατάθεση, τα εξοδα αποστολής ειναι ΔΩΡΕΑΝ.
Για την Κύπρο, τα έξοδα αποστολής είναι 10 ευρώ, ανεξαρτήτου ποσότητας.
Οι παραγγελίες αποστέλλονται με Γενική Ταχυδρομική για Ελλάδα και με ACS για Κύπρο.
Οι παραγγελίες χρειάζονται 48 ώρες, από την στιγμή που θα ολοκληρώσετε την διαδικασία, για να αποσταλούν από την αποθήκη μας, εφόσον το προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο.
Οι παραγγελίες για Κύπρο κάνουν συνήθως μια εβδομάδα.
Εσείς μπορείτε να μας στείλετε την παραγγελία σας ακόμα και για προϊόντα που δεν είναι διαθέσιμα στις αποθήκες μας και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω e-mail ή/και τηλεφώνου, εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, ώστε να σας ενημερώσουμε για τον πιθανό χρόνο παραλαβής του προϊόντος και την παράδοσή του σε σας.
Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, θέλετε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε κάποιο σχέδιο, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους ακόλουθους τρόπους:
μέσω τηλεφώνου στα τηλέφωνα 210 2794784 ή 6972 460180, μέσω e-mail στο info@lolasfashion.gr ή μεσω του chat που θα βρείτε στην κάτω δεξιά πλευρά της ιστοσελίδας μας.
Εφόσον έχετε ανατρέξει στο μεγεθολόγιό μας και παραμένουν οι ερωτήσεις σας, με χαρά θα σας εξυπηρετήσει η σύμβουλος μόδας για να βρείτε ακριβώς αυτό που ταιριάζει στον δικό σας σωματότυπο. Καλέστε στο 6972 460180 ή στείλτε την ερώτησή σας μέσω του chat της ιστοσελίδας μας.
Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ.) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου, θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπό αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
Εθνική
Αρ. Λογαριασμού: 15000917748
IBAN: GR9001101500000015000917748
Επωνυμία: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΞΑΓΟΡΑΡΗΣ Ο.Ε.
Με την πληρωμή με κάρτα ή την τραπεζική κατάθεση έχετε την δυνατότητα για δωρεάν αποστολή.
Ο πελάτης είναι ο μόνος υπεύθυνος για την σωστή καταγραφή του αριθμού λογαριασμού και η Εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση σφάλματος. Πρέπει να κατατεθεί το ακριβές αντίτιμο της παραγγελίας. Σε περίπτωση εμβάσματος από διαφορετική τράπεζα, τα έξοδα εμβάσματος επιβαρύνουν τον πελάτη.
Επιστροφές προϊόντων μπορούν να πραγματοποιηθούν εντός 10 ημερών και ισχύουν οι εξής προυποθέσεις:
Για ελαττωματικό προϊόν, δείτε τη σχετική ερώτηση παρακάτω.
Για αντικατάσταση ενός προϊόντος με κάτι άλλο επειδή δεν σας άρεσε ή δεν σας έκανε, τότε το κόστος είναι €5,00 για την Ελλάδα και €15,00 για την Κύπρο.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η αντικατάσταση του ρούχου μπορεί να πραγματοποιηθεί ΜΟΝΟ αν το ρούχο είναι στην αρχική του κατάσταση όπως το παραλάβατε (αν το ρούχο έχει πλυθεί, φορεθεί, μεταποιηθεί ή έχει αφαιρεθεί το καρτελάκι του, καμία αντικατάσταση δεν θα μπορεί να γίνει). Σας προτείνουμε να δοκιμάσετε το ρούχο αμέσως μόλις το παραλάβετε, για να έχετε το περιθώριο των 10 ημερών για ενδεχόμενη αλλαγή. Μετά το πέρας των 10 ημερών, δεν γίνονται αλλαγές – ούτε σε τυχόν ελαττωματικά προϊόντα.
Δεν γίνονται αλλαγές στα εσώρουχα και στα εκπτωτικά προϊόντα.
Δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων σε κάνενα προϊόν.
Πώς γίνονται οι αλλαγές
Παραλάβατε ένα ρούχο και θέλετε αλλαγή;
Δείτε στο site μας με τι θέλετε να το αλλάξετε (με άλλο νούμερο ή με άλλο προϊόν γενικότερα)
Καλέστε μας για να πας πείτε με ποιο ρούχο θα αντικατάστησουμε το ρούχο της επιστροφής
Σας στέλνουμε το νέο ρούχο και την ίδια στιγμή που σας δίνει ο διανομέας το νέο δέμα, του δίνετε εσείς το ρούχο της επιστροφής και €5,00 που είναι τα έξοδα της διαδικασίας αλλαγής για την Ελλάδα ή €15,00 για την Κύπρο. Η αλλαγή, δηλαδή, γίνεται χέρι-χέρι την ίδια στιγμή.
To κατάστημά μας πριν την αποστολή των προϊόντων, ελέγχει με πολύ προσοχή την ποιότητα και επιμελείται την συσκευασία, επομένως δεν τίθεται θέμα ανησυχίας για ελαττώματα ή για κακή ποιότητα των προϊόντων μας. Σε όλα τα προϊόντα μας, πριν τα στείλουμε, γίνεται ο απαιτούμενος έλεγχος έτσι ώστε οι υπηρεσίες μας να είναι αντάξιες της εμπιστοσύνης σας. Στην περίπτωση, όμως, που στα παραδιδόμενα αποδεδειγμένα ανευρεθεί ελαττωματικό προϊόν, διατηρείτε το δικαίωμα επιστροφής του με δυνατότητα αντικατάστασής του με δικά μας έξοδα αποστολής. Για το κατάστημά μας προτεραιότητα είναι η δική σας εξυπηρέτηση.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η αντικατάσταση του ρούχου μπορεί να πραγματοποιηθεί ΜΟΝΟ αν το ρούχο είναι στην αρχική του κατάσταση όπως το παραλάβατε (αν το ρούχο έχει πλυθεί, φορεθεί ή έχει αφαιρεθεί το καρτελάκι του, καμία αντικατάσταση δεν θα μπορεί να γίνει). Σας προτείνουμε να δοκιμάσετε το ρούχο αμέσως μόλις το παραλάβετε, για να έχετε το περιθώριο των 10 ημερών για ενδεχόμενη αλλαγή. Μετά το πέρας των 10 ημερών, δεν γίνονται αλλαγές – ούτε σε τυχόν ελαττωματικά προϊόντα.